۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵

برای ادامه همکاری با دانشگاه شریف؛

نتیجه بررسی درخواست تجدیدنظر «شریفی‌زارچی» اعلام شد

نتیجه بررسی درخواست تجدیدنظر «شریفی‌زارچی» اعلام شد

دبیر هیات اجرایی جذب دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: ادامه همکاری شریفی زارچی به شرط درخواست و طی‌کردن فرایند تبدیل وضعیت بلامانع خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه شریف اعلام کرد: دکتر سعید بهزادی‌پور دبیر هیات اجرایی جذب دانشگاه، در ایمیلی که به گروه ایمیلی استادان فرستاده، نتیجه بررسی درخواست تجدیدنظر دکتر علی شریفی‌زارچی در جلسه‌ هیات جذب که ظاهراً چهارشنبه هفته قبل ۱۲ مهر برگزار شده را به استادان اعلام کرده است:

موضوع درخواست تجدید نظر دکتر شریفی زارچی در هیات اجرایی جذب بررسی شد. پس از ملاحظه جوانب مختلف، هیات اجرایی در تصمیم قبلی خود مبنی بر خاتمه همکاری تجدید نظر کرد.

با توجه به گذشت نزدیک به ۷ سال از توقف ایشان در وضعیت پیمانی، هیات جذب مقرر کرد که ادامه همکاری ایشان به شرط درخواست و طی‌کردن فرآیند تبدیل وضعیت بلامانع خواهد بود.

بهزادی‌پور درباره ادامه همکاری دکتر زارچی علی‌رغم اینکه تصمیم فعلی هیات جذب همچنان قطع همکاری‌است و این هیات منتظر ارسال درخواست تبدیل وضعیت از طرف ایشان است، اما با این‌حال گفته که: در مدت زمانی که فرایند بررسی پرونده تبدیل وضعیت (در صورت ارسال درخواست از طرف وی) در حال انجام است، همکاری ایشان با دانشگاه با رعایت اختیارات قانونی، فرایندهای موجود و در چارچوب محدودتری می‌تواند ادامه داشته باشد.

کد خبر 5909667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha